Funkcijos
- priima ir teisės aktų nustatyta tvarka aptarnauja vartotojus ir kitus asmenis, atvykusius į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, vykdo vartotojų ir kitų asmenų aptarnavimą ir konsultavimą telefonu bei atsako į elektroniniu būdu pateiktus asmenų pasiteiravimus, siekiant užtikrinti vieno langelio principo įgyvendinimą;
- organizuoja anoniminę apklausą apie asmenų prašymų nagrinėjimo ir aptarnavimo kokybę bei apdoroja šios apklausos rezultatus;
- esant poreikiui apdoroja informaciją, susijusią su vartotojų teisių apsauga, atlieka analizes bei rengia ataskaitas;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
- išsilavinimas – ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas ir (ar) įgyta profesinė kvalifikacija;