Funkcijos:
- Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
- Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
- Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
- Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
- Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
- Priima ir teisės aktų nustatyta tvarka aptarnauja vartotojus ir kitus asmenis, atvykusius į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, vykdo vartotojų ir kitų asmenų aptarnavimą ir konsultavimą telefonu bei atsako į el. būdu pateiktus asmenų pasiteiravimus, siekiant užtikrinti vieno langelio principo įgyvendinimą.
- Esant poreikiui apdoroja informaciją susijusią su vartotojų teisių apsauga, atlieka analizes bei rengia ataskaitas.
- Organizuoja anoniminę apklausą apie asmenų prašymų nagrinėjimo ir aptarnavimo kokybę bei apdorojo šios apklausos rezultatus.
- Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- studijų kryptis – teisė (arba);
- studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
- studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- darbo patirtis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
- darbo patirties trukmė – 1 metai.