Funkcijos:
- atlieka priskirtų veiklos sričių – veiklos valdymo, rinkos priežiūros ir projektų koordinavimo – stebėseną, analizę ir vertinimą;
- vykdo teisės aktų, susijusių su kuruojamos srities klausimais, stebėseną, analizuoja šių teisės aktų turinį bei jų taikymo efektyvumą, teikia pasiūlymus dėl teisės aktų tobulinimo;
- informuoja įstaigos vadovą apie galimas rizikas, problemas, susijusius su kuruojamos srities klausimais bei teikia pasiūlymus dėl šių problemų sprendimo.
- teikia įstaigos vadovui išvadas ir pasiūlymus, susijusius su kuruojamos srities planavimo ir stebėsenos klausimais;
- dalyvauja rengiant ir viešinant metodines priemones tvarios valdysenos klausimais, siekiant tobulinti įstaigos teikiamas viešąsias paslaugas, rekomendacijas ir konsultuoja dėl jų taikymo;
- analizuoja ir diegia kitų valstybių ir tarptautinių organizacijų procesų valdymo gerąją patirtį;
- koordinuoja ir organizuoja įstaigos veiklų vidaus kontrolę ir rizikų valdymo politikoje numatytų veiksmų įgyvendinimą įstaigoje;
- įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai kitose valstybės ir savivaldybių institucijose ir įstaigose;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
- turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį procesų efektyvinimo srityje;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priimant sprendimus;
- gebėti analizuoti didelės apimties informaciją, gebėti nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas;
- turėti patirties sprendžiant kompleksines problemas, taikant pažangius vadybos metodus, gebėti spręsti konfliktines situacijas;
- mokėti anglų kalbą B2 lygiu.