Pareigų aprašymas

Funkcijos:

  • padeda Tarnybos direktoriui ir Skyriaus vedėjui formuoti Tarnybos finansų valdymo politiką, kontroliuoti, kad finansiniai resursai būtų naudojami efektyviai, racionaliai ir taupiai;
  • planuoja biudžeto asignavimų poreikį Tarnybos programoms vykdyti ir užtikrina racionalų jų naudojimą;
  • užtikrina finansinių – ūkinių operacijų teisėtumą, valstybės biudžeto, Europos Sąjungos fondų ir kitų Tarnybos disponuojamų lėšų naudojimo kontrolę;
  • pagal kompetenciją vykdo Tarnybos finansų kontrolę;
  • analizuoja informaciją apie valstybės biudžeto lėšų naudojimą, prireikus teikia siūlymus Tarnybos direktoriui ir Skyriaus vedėjui;
  • kontroliuoja lėšų, skirtų darbo užmokesčio, transporto, reprezentacijos, kvalifikacijos kėlimo, komandiruočių, ekspertų ir konsultantų išlaidoms ir kitų lėšų, panaudojimą;
  • rengia ir teikia nustatytais terminais suinteresuotoms valstybės institucijoms ataskaitas ir kitą informaciją pagal pareikalavimus ir paklausimus;
  • pagal kompetenciją rengia teisės aktų ir kitų dokumentų finansų valdymo ir kontrolės klausimais projektus;
  • rengia ir teikia Tarnybos direktoriui ir Skyriaus vedėjui informaciją su finansų valdymu susijusiais klausimais;
  • konsultuoja priskirtos srities klausimais;
  • rengia su finansų valdymu susijusias ataskaitas;
  • vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusius pavedimus.

Specialieji reikalavimai:

 

  • turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą ekonomikos krypties išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį);
  • turėti bent 2 metų darbo patirtį finansų apskaitos srityje;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius biudžetinių įstaigų veiklą ir finansinę apskaitą
  • žinoti bei mokėti buhalterinę apskaitą tvarkyti pagal Viešojo sektoriaus apskaitos finansinės atskaitomybės standartus;
  • mokėti dirbti Valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų sistema;
  • gebėti efektyviai planuoti ir organizuoti savo darbą.