Funkcijos:
- vykdo Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (toliau – Tarnyba) gautų ir siunčiamų dokumentų registravimą, sisteminimą, tvarkymą bei kontrolę;
- registruoja Dokumentų valdymo bendrojoje informacinėje sistemoje (toliau – DBSIS) gaunamus, siunčiamus, vidaus ir kitus dokumentus ar korespondenciją;
- pagal kompetenciją Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (toliau – VTIS) tvarko (registruoja atitinkamuose dokumentų registruose, įrašo dokumento atsakinguosius vykdytojus ir t. t.) vartotojų prašymus ir pasiteiravimus gautus paštu, el. paštu ar juos užpildžius atvykus į Tarnybą;
- administruoja Tarnybos elektroninio pašto dėžutę, atlieka elektroniniu paštu gautų dokumentų, pranešimų peržiūrą ir tvarkymą;
- pagal kompetenciją kontroliuoja Tarnybos vadovybės pavedimų vykdymo terminus, teisės aktų nustatyta tvarka informuoja (jeigu yra nurodyti kontrolės terminai) atsakingus vykdytojus apie pavedimų vykdymo terminus;
- pagal kompetenciją kaupia, sistemina ir analizuoja su dokumentų valdymu susijusią informaciją, rengia atitinkamas išvadas, pasiūlymus bei apibendrintą informaciją apie dokumentų valdymo būklę Tarnybos administracijos padaliniuose ir pagal poreikį teikia ją Tarnybos kancleriui ir Skyriaus vedėjui;
- teisės aktų nustatyta tvarka teikia dokumentus į Teisės aktų registrą (TAR);
- teisės aktų nustatyta tvarka teikia dokumentus į Teisės aktų informacinę sistemą (TAIS);
- pagal kompetenciją teikia dokumentus per Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalą e. teismas.lt;
- tvirtina Tarnybos dokumentų kopijų, nuorašų ar išrašų tikrumą;
- teikia metodinę ir praktinę pagalbą dokumentų tvarkymo klausimais (registravimą, dokumentų vykdytoją ir kt.);
- vykdo dokumentų išsiuntimą paštu ar per pasiuntinį;
- sprendžia kilusius nesklandumus dėl korespondencijos gavimo iš pašto ir kurjerių tarnybų, registruotų siuntų paėmimo;
- dalyvauja rengiant Tarnybos dokumentacijos planą, dokumentacijos plano papildymų sąrašą ir teikia pasiūlymus jų projektams;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusius pavedimus.
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį koleginį išsilavinimą (profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
- išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius dokumentą valdymą viešojo administravimo institucijose (dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą, saugojimą), Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos veiklą;
- mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti, pagal savo kompetenciją priimti sprendimus;
- turėti patirties dirbant dokumentų valdymo sistemomis;
- gebėti efektyviai planuoti ir organizuoti savo darbą.