Funkcijos:
- įgyvendina Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (toliau – Tarnyba) vidaus ir išorės komunikacijos projektus;
- skelbia informaciją Tarnybos interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose;
- apipavidalina kitų Tarnybos darbuotojų parengtą ir viešai platinamą informaciją;
- prižiūri Tarnybos interneto svetainę, inicijuoja informacijos pateikimą Tarnybos interneto svetainėje;
- kuria rašytinį ir vaizdo turinį;
- dalyvauja planuojant ir organizuojant vartotojų ir verslininkų švietimo veiklas;
- dalyvauja organizuojant Tarnybos renginius: konferencijas, seminarus, spaudos konferencijas, vidinės komunikacijos renginius;
- stebi visuomenės informavimo priemonių ir valstybės institucijų teikiamą viešąją informaciją apie Tarnybą, teikia pasiūlymus dėl komunikacijos tobulinimo ir veiklos viešinimo;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusius pavedimus.
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį koleginį komunikacijos krypties išsilavinimą (profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
- žinoti su vartotojų teisių apsauga, vartotojų švietimu, visuomenės informavimu susijusius teisės aktus, komunikavimo etiką, informacijos teikimo principus;
- mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
- turėti patirties dirbti vaizdo kūrimo ir (ar) redagavimo programomis;
- mokėti anglų kalbą B1 lygiu;
- gebėti efektyviai planuoti ir organizuoti savo darbą.