Pareigų aprašymas

Funkcijos:

  • įgyvendina Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (toliau – Tarnyba) vidaus ir išorės komunikacijos projektus; 
  • skelbia informaciją Tarnybos interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose; 
  • apipavidalina kitų Tarnybos darbuotojų parengtą ir viešai platinamą informaciją; 
  • prižiūri Tarnybos interneto svetainę, inicijuoja informacijos pateikimą Tarnybos interneto svetainėje; 
  • kuria rašytinį ir vaizdo turinį; 
  • dalyvauja planuojant ir organizuojant vartotojų ir verslininkų švietimo veiklas; 
  • dalyvauja organizuojant Tarnybos renginius: konferencijas, seminarus, spaudos konferencijas, vidinės komunikacijos renginius; 
  • stebi visuomenės informavimo priemonių ir valstybės institucijų teikiamą viešąją informaciją apie Tarnybą, teikia pasiūlymus dėl komunikacijos tobulinimo ir veiklos viešinimo; 
  • vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusius pavedimus. 

Reikalavimai:

  • turėti aukštąjį koleginį komunikacijos krypties išsilavinimą (profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją; 
  • žinoti su vartotojų teisių apsauga, vartotojų švietimu, visuomenės informavimu susijusius teisės aktus, komunikavimo etiką, informacijos teikimo principus; 
  • mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją; 
  • turėti patirties dirbti vaizdo kūrimo ir (ar) redagavimo programomis; 
  • mokėti anglų kalbą B1 lygiu; 
  • gebėti efektyviai planuoti ir organizuoti savo darbą.