Funkcijos:
- priima ir teisės aktų nustatyta tvarka aptarnauja vartotojus ir kitus asmenis, atvykusius į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, vykdo vartotojų ir kitų asmenų aptarnavimą ir konsultavimą telefonu bei atsako į el. būdu pateiktus asmenų pasiteiravimus, siekiant užtikrinti vieno langelio principo įgyvendinimą;
- organizuoja anoniminę apklausą apie asmenų prašymų nagrinėjimo ir aptarnavimo kokybę bei apdorojo šios apklausos rezultatus;
- įgyvendina nacionalinio kontaktinio centrui nustatytas funkcijas pagal 2013 m. gegužės 21 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo;
- esant poreikiui apdoroja informaciją susijusią su vartotojų teisių apsauga, atlieka analizes bei rengia ataskaitas;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
- žinoti bei sugebėti taikyti praktikoje Civilinį kodeksą, Viešojo administravimo, Vartotojų teisių apsaugos, Korupcijos prevencijos įstatymus, kitus su vartotojų teisių apsauga susijusius teisės aktus;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti teisės aktų rengimo taisykles, dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles, gebėti jas taikyti praktikoje.