VVTAT skyrė baudą elektroninę prekybą vykdančiai UAB ,,TARNAS“
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT), įvertinusi gautus vartotojų prašymus dėl pažeistų teisių įsigijus prekes elektroninėje parduotuvėje www.tarnas.lt, skyrė šią parduotuvę administruojančiai UAB ,,TARNAS“ baudą už Civilinio kodekso pažeidimus.
VVTAT gavo 26 vartotojų skundus, pateiktus laikotarpiu nuo 2024 m. rugpjūčio iki spalio pabaigos dėl UAB „TARNAS“ netinkamo sutartinių įsipareigojimų vykdymo. Vartotojai savo prašymuose nurodė, kad bendrovė UAB „TARNAS“, valdanti elektroninę parduotuvę www.tarnas.lt ir fizinę parduotuvę, adresu Žemynos g. 18, Vilnius, nevykdė pirkimo–pardavimo sutarčių. Buvo pranešta apie prekių (buitinės technikos ir jos priedų) nepristatymą vartotojams ir už prekes sumokėtų pinigų negražinimą.
Nepaisydama VVTAT pateiktų raginimų paaiškinti situaciją ir laikytis teisinių reikalavimų, bendrovė atsakymų nepateikė.
Atsižvelgusi į atlikto vartotojų teisių pažeidimo nagrinėjimo procedūros metu nustatytus Civilinio kodekso 6.359 straipsnio 1, 2 ir 6 dalies reikalavimų pažeidimus be nenustačius nei lengvinančių, nei sunkinančių aplinkybių, VVTAT skyrė UAB „TARNAS“ 2750 eurų baudą.
Atnaujinimo data: 2025-01-09
Taip pat skaitykite:
Ličio jonų baterijos – nepakeičiamos mūsų kasdienybėje. Ar naudojame jas saugiai?
VVTAT aktyviai tikrina kosmetikos reklamą: daugiau nei 100 subjektų sulaukė įspėjimų
Blokuotas tinklalapis www.zuza.lt
Kur iš tikrųjų keliauja grąžintos prekės? Atsakymas gali nustebinti
Kalėdinė pirkimo karštinė: kodėl jai pasiduoda net klimato aktyvistai?