Artėjant atostogų sezonui vartotojai dažniau perka keliones į kitas šalis. Neretai kelionių pasiūlymų pradedama dairytis iš anksto. Kaip atsakingai pasirinkti pardavėją, į ką atkreipti dėmesį ir kokius namų darbus atlikti prieš kelionę, kitą savaitę patars Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT).
Kas yra organizuota turistinė kelionė ir kuo jos pirkimo sandoris skiriasi nuo atskirai pirktų paslaugų, kai kelionę vartotojas organizuoja pats. Kaip atidžiai pasirinkti pardavėją. Kur skelbiamas Lietuvoje licencijuotų kelionių organizatorių sąrašas, kodėl iš šių organizatorių kelionę pirkti saugu. Kodėl būtina atidžiai skaityti sutartį. Į ką atkreipti dėmesį perkant lėktuvo bilietą ir ką verta įsiminti apie keleivio teises dėl atšaukto ar atidėto skrydžio, sugadinto ar prarasto bagažo. Ką patartina žinoti nuomojantis automobilį. Kur kreiptis, jei vis dėlto kilo problemų.
Ir, svarbiausia, kaip išlikti atidiems ir atsakingai vertinti kiekvieną pasiūlymą socialiniuose tinkluose. Būtent tokiose platformose pardavėjai apsimeta kelionių organizatoriais, vilioja mažomis kelionių kainomis, įspūdingomis nuotraukomis, o apie save būtinos informacijos neteikia.
Kviečiame kitą savaitę (balandžio 29 d. - gegužės 2 d.), sekti VVTAT pranešimus interneto svetainėje ir socialiniuose tinkluose. Jei planuojate kelionę, bus verta paskaityti, nes kruopščiai atlikti namų darbai visada garantuoja geresnius rezultatus.
Atnaujinimo data: 2024-04-29
Besiruošiant „Juodajam penktadieniui“: kaip teisingai reklamuoti sumažintą prekės kainą
Šiandien su profesine švente sveikiname visus turizmo verslo atstovus!
Skirtos baudos už nesaugių žaislų pateikimą į rinką
Vaikų užimtumo būreliai: ką svarbu žinoti prieš sudarant sutartį