Įsigijusiems BETA kuponus

 

Kreipkitės į kupone nurodytą paslaugos teikėją dėl paslaugos suteikimo pagal kupone nurodytas sąlygas. VVTAT rekomenduoja kreiptis raštu (pvz.: el. paštu). Jeigu verslininkas pateiktų neigiamą atsakymą, jis būtų reikalingas įrodymas, jei gintumėte savo galimai pažeistas teises. Verslininkas vartotojui privalo atsakyti raštu per 14 dienų. 

Jei verslininkas atsisako suteikti kuponu įsigytą paslaugą, nors jos turi būti suteiktos pagal kupono sąlygas (nepasibaigęs kupono galiojimo laikas ar pan.), vartotojas turi teisę kreiptis į VVTAT dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka arba į teismą. 

Informacija apie prašymo pateikimą VVTAT: https://vvtat.lrv.lt/lt/kaip-pateikti-prasyma/  

Labai svarbu, kad vartotojas pateiktų būtinus įrodymus: 

  • kupono kopiją;
  • turimų susirašinėjimų el. paštu, SMS ir kt. patvariąja laikmena su kupone nurodytu paslaugų teikėju kopijas (susirašinėjimų kopijose turi būti aiškiai matomi el. paštų adresai, datos, visas susirašinėjimo tekstas); 
  • įsigijimo metu gautą informaciją apie kupono panaudojimo, keitimo, pinigų grąžinimo sąlygas; parašykite, kokiu būdu (nuotoliniu būdu ar fizinėje pardavimo vietoje) įsigijote kuponą; 
  • apmokėjimo už kuponą liudijančio dokumento (pvz., bankinio išrašo ar mokėjimo nurodymo, kuriame aiškiai matytųsi mokėtojo, gavėjo duomenys, data, banko pavadinimas ir kita informacija) kopiją; 
  • rašytinį patvirtinimą, jog paslaugų teikėjas neteikia paslaugos pagal įsigytą kuponą, jei taip nurodote savo prašyme; 
  • jei jau buvote rezervavęs kuponu įsigytos paslaugos datą, vietą ar pan., tai pagrindžiančius įrodymus ir kitą svarbią informaciją. 

Ginčą ne teismo tvarka VVTAT nagrinėja vadovaudamasi teisės aktuose nustatyta procedūra. Visų pirma vertinama, ar pateikti visi būtini įrodymai ginčo nagrinėjimui. Jei būtinų įrodymų trūksta, VVTAT kreipiasi į vartotoją prašydama pateikti šiuos įrodymus iki nurodyto termino. Jei vartotojas prašymo trūkumų nepašalina, VVTAT gali nutraukti prašymo nagrinėjimą.  

Vėliau pagal nustatytą procedūrą gali būti kreipiamasi į ginčo šalis dėl paaiškinimų, papildomos informacijos bei siūloma ginčą spręsti kompromiso būdu.  

Jei ginčo šalių sutaikyti nepavyksta, VVTAT ginčą nagrinėja vertindama pateiktus įrodymus, ginčo aplinkybes, vadovaudamasi teisės aktais, susiklosčiusia praktika ir priima sprendimą, kuris yra privalomas vykdyti ginčo šalims, jei per 30 dienų nei viena iš ginčo šalių nesikreipia į teismą dėl ginčo nagrinėjimo. 

VVTAT ginčą turi išnagrinėti per 90 dienų. Terminas gal būti pratęstas 30 dienų 

Atnaujinimo data: 2024-06-26